Ny medlem - Fotboll

Avgifter:

Enskild medlem 400 kr (oavsett ålder)

Familjemedlemskap 700 kr

Stödmedlemskap 200 kr

Vem kan vara stödmedlem?

Stödmedlem är inte med inom IFK Umeå som aktiv, ledare, eller som förälder i familjemedlemskap. Stödmedlem anses främst vara f.d. aktiva medlemmar som vill stödja klubben efter att de själv lagt ner sitt engagemang, eller är en utomstående föreningsvän. Stödmedlem har tillgång till samma föreningsförmåner som kommer med föreningens digitala medlemskort, men de har ingen rösträtt.

För att bli medlem i vår förening ber vi dig att fylla i nedan formulär.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på IFK Umeås officiella hemsida.
Ja - utan namn
Nej
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er/ert barn till IFK Umeå godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -